Blacksnow Helpdesk Alt om skiudstyr og MTB udstyr.

Har du et spørgsmål?

Herunder kan du søge på et emne eller noget specifikt og se om vi har svaret liggende til dig.

FAQ


Som en hjælp, vil vi forsøge at besvare de mest stillede spørgsmål herunder. Finder du ikke svaret, er du altid velkommen til at tage kontakt via. mail eller telefon.

Prisgaranti

BLACKSNOW PRISGARANTI

Hos Blacksnow er det vores ambition at give dig den bedst mulige købsoplevelse. Det indebærer bl.a. at du ikke behøver at bekymre dig om, hvorvidt du kan finde din vare til en lavere pris i en anden butik. Derfor har vi prisgaranti på Blacksnow.dk.

Prisgarantien betyder at skulle du finde tilsvarende produkt til en bedre pris i en anden butik i op til 14 dage efter dit køb, så tilbagebetaler vi hele differencen. Det gør vi for at du skal kunne handle hos os uden at bekymre dig om prisen.

Er det lykkedes dig at finde en bedre pris? Så skal du gøre følgende:

1. Har du endnu ikke gennemført dit køb? Du kan stille og roligt gennemføre dit køb.

2. Derefter skriver du en mail til vores kundeservice mail@blacksnow.dk med et link og beskrivelse til butikken, hvor vi finder den lavere pris. Er det en fysisk butik sender du os butiksnavn og telefonnummer til den fysiske butik, samt information om hvilken pris du har fundet.

3. Vi afstemmer direkte priser og tilbagebetaler differencen til dig. Dette vil ofte ske allerede inden 24 timer fra du gennemfører dit køb og har mailet din forespørgsel.

Du kan trygt handle til den bedste pris hos Blacksnow.dk.

Prisgarantien gælder:

✔ Garantien omfatter både online butikker og fysiske butikker. Det skal være en dansk butik.

✔ Prisen skal kunne verificeres af Blacksnow.dk

✔ Prisen skal være butikkens vejledende pris. Dvs. ingen tilfældig kampagne eller tilbud

✔ Produktet skal være samme årgang og samme design.

✔ Produktet skal være handlet igennem en dansk grossist eller distributør. Det betyder at prisgarantien ikke gælder for parallelimporterede produkter.

✔ Det skal være muligt at købe produktet, hvor du har fundet prisen. Garatien gælder ikke for udsolgte produkter.

✔ Prisen skal være inklusiv alle øvrige omkostninger, som eks. fragt.

Prisgarantien gælder i hele 14 dage efter at du har gennemført dit køb hos Blacksnow.dk. Inde på hvert enkelt produkt finder du en knap ved siden af varens pris, hvor du kan sende os en anmodning omkring en prisgaranti sag.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg har en reklamation?

Hvis du skulle være så uheldig at det er nødvendigt at lave en reklamation på den købte vare hos os, skal du gøre følgende. Vi vil behandle din reklamationsforespørgsel hurtigst muligt. Afhængigt af vare og model kan behandlingstiden variere, men vi forsøger at klare alle reklamationer indenfor 1-3 arbejdsdage. Ved længere behandlingstider vil du blive informeret om at vi afventer svar fra vores leverandører og kontakter hos de enkelte brands.

HVAD SKAL JEG GØRE?

Hvis du har en reklamation, som vi skal behandle skal du sende tre ting til os. Du skal sende følgende informationer til vores kundeservice mail mail@blacksnow.dk:

  1. Et billede af skaden på varen
  2. En beskrivelse af reklamationen og brug af din vare
  3. Din faktura

Når du har sendt dette til os, vil vi behandle reklamation hurtigst muligt. Så vidt muligt vil vi forsøge at ombytte din vare, hvis ikke dette er muligt finder vi en anden løsning, som kan hjælpe dig videre.

Vi strækker os altid langt for vores kunder og vil også gøre det for dig, hvis du har brug for at reklamere en vare hos os.

Hvem er Blacksnow.dk?

HVEM ER VI?

Vi er fire unge drenge, som brænder for freeskiing og snowboarding. Vi har en ambition om at tilbyde det fedeste udstyr til dig, i en dansk webshop som du kan stole på! Vi har forskellige kompetencer indenfor alt fra online marketing til freeride. Vi brænder for det vi laver, og det håber vi kan mærkes når du kommer ind i butikken.

Vil du lære mere om Blacksnow.dk? Læs profilen på alle drengene her

BLACKSNOW PROFIL

Se hvordan vi arbejder og hvad vi brænder for!

Hvad koster jeres fragt?

GRATIS FRAGT – ALTID!

Vi har altid gratis levering direkte hjem til dig. Uanset om du bestiller et par ski, et snowboard eller en accessory til dit GoPro, så leverer vi det kvit og frit til den ønskede adresse.

Vi ser fri fragt som en stor del af vores kundeservice og synes absolut ikke at du skal betale for at få leveret dit drømme gear. Derfor får du altid gratis fragt hos Blacksnow.dk!

Kan jeg hente min bestilling hos jer?

Naturligvis. Hvis du ved check-out vælger afhentning i showroom, kan du alle hverdage fra 09-17 afhente den bestilte vare på vores lager på adressen: Scandiagade 25, 2450 København SV.

AFHENTNING PÅ SKÆVE TIDSPUNKTER

Skal du afsted på skiferie i morgen eller blot ønsker at afhente dine varer udenfor vores åbningstider, kan du ringe til Christian på +45 61616195 alle dage kl. 09-18 og spørge om mulighederne for at afhente varer på skæve tidspunkter.

Hvordan finder jeg den rigtige størrelse?

For at du hurtigt, nemt og effektivt kan finde den rigtige størrelse til dit nye skitøj, skihjelm eller rygskjold, har vi lavet en masse størrelsesguides. Alle vores størrelsesguides er overskuelige og nemme at bruge. Så har du et målebånd, kan du på mindre end 5 min finde den præcis den størrelse, som du skal have.

HVOR FINDER JEG DE STØRRELSESGUIDES?

Under hver eneste vare, hvor størrelsen er et issue, ligger der en størrelsesguide mellem billedet og den længere beskrivelse.

Størrelsesguide blacksnow

Der findes vores størrelsesguides på Blacksnow.dk

FIND STØRRELSESGUIDES PÅ VORES HELPDESK

Vi har også samlet alle vores størrelsesguides her på vores Blacksnow Helpdesk, så du kan få et overblik over alle vores størrelsesguides på ingen tid.

Find vores samlede størrelsesguides her

Hvordan bruger jeg jeres gavekortskode?

Hvis du følger os på Facebook eller modtager vores nyhedsbrev, så vil du en gang i mellem støde på muligheden for at gøre brug af en unik gavekortskode, så du kan spare ekstra penge på dit køb hos os.

HVORDAN BRUGER JEG GAVEKORTSKODEN?

Det er super simpelt at bruge vores gavekortskoder. Som det ses på nedenstående billede, så indtastes gavekortskoden mens du ser på din indkøbskurv. Koden indtastes og du trykker tilføj. Derefter vil du øjeblikkeligt se en ændring i prisen og du kan fortsætte med at gennemføre dit køb. Nu endnu billigere!

Gavekortskode blacksnow

Hvor hurtigt leverer i?

Vi har en leveringstid på 1-3 dage, på alle varer som er på lager. Er en given ikke på lager, kan vi skaffe den hjem til dig. Dette indebærer dog en længere leveringstid, da vi først skal have varen leveret fra vores leverandør, men vi bestræber os på og klarer næsten altid at levere din vare indenfor 5-7 dage.

FÅ DIN PAKKE I MORGEN

Bestiller du inden kl. 15, sender vi din pakke allerede samme dag, og så har du dit nye skiudstyr i håden den næste dag. Så bliver det ikke nemmere.

AFHENT I SHOWROOM

Ønsker du selv at afhente i showroom, kan du vælge denne “leveringsform” ved check-ud. Du kan afhente i showroom tirsdag og torsdag mellem 17 og 19.

Har i en fysisk butik?

Vi er ingen fysisk butik, men har lager inde på Scandiagade 25, 2450 København SV, hvor vi holder til. Her har vi alle de varer, som kan ses og købes på butikken. Vi er ikke altid derinde, men hvis du er interesseret i at kigge forbi, kan du tage kontakt og aftale en tid til at kigge ind på adressen. Her kan du prøve forskellige størrelser eller ser om farverne matcher dit andet skitøj.

AFTAL EN TID

Vil du gerne kigge ind forbi vores lager, skal enten sende en mail til Christian på mail@blacksnow.dk eller ringe til ham på +45 61616195 alle dage i tidsrummet 10-18.

Kan jeg sende en vare tilbage, hvis størrelsen ikke passer?

Du kan altid sende en købt vare tilbage, hvis størrelsen er forkert, farven ikke er helt rigtig eller hvis der er noget andet, som har fået dig til at fortryde dit køb. Vi har altid 14 dages fuld returret, på alle varer.

GRATIS RETURRET

Og så er returnering naturligvis uden ekstra omkostninger for dig. Vi har gratis returret første gang en vare returneres hos os. Det er en af de punkter, hvor vi adskiller os væsentligt fra andre webshops. Vi betaler alle fragtomkostninger for dig.

HVORDAN GØR JEG?

Ønsker du at returnere en vare skal du skrive en mail til mail@blacksnow.dk, bede om en returseddel, oplyse om du vil returnere eller bytte og vedlægge en kopi af din faktura. Så får du tilsendt en returseddel. Når vi har modtaget og registreret din vare på lageret, vil du enten få tilsendt den nye størrelse eller få krediteret dine penge.