Har du et spørgsmål?

Herunder kan du søge på et emne eller noget specifikt og se om vi har svaret liggende til dig.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg har en reklamation?


Hvis du skulle være så uheldig at det er nødvendigt at lave en reklamation på den købte vare hos os, skal du gøre følgende. Vi vil behandle din reklamationsforespørgsel hurtigst muligt. Afhængigt af vare og model kan behandlingstiden variere, men vi forsøger at klare alle reklamationer indenfor 1-3 arbejdsdage. Ved længere behandlingstider vil du blive informeret om at vi afventer svar fra vores leverandører og kontakter hos de enkelte brands.

HVAD SKAL JEG GØRE?

Hvis du har en reklamation, som vi skal behandle skal du sende tre ting til os. Du skal sende følgende informationer til vores kundeservice mail mail@blacksnow.dk:

  1. Et billede af skaden på varen
  2. En beskrivelse af reklamationen og brug af din vare
  3. Din faktura

Når du har sendt dette til os, vil vi behandle reklamation hurtigst muligt. Så vidt muligt vil vi forsøge at ombytte din vare, hvis ikke dette er muligt finder vi en anden løsning, som kan hjælpe dig videre.

Vi strækker os altid langt for vores kunder og vil også gøre det for dig, hvis du har brug for at reklamere en vare hos os.